İçeriğe atla
Bosch Ev Aletleri
Oturum aç / Kayıt ol

SingleKey ID Sık Sorulan Sorular

Genel

SingleKey ID Nedir?

SingleKey ID, Bosch web sitesi ve Home Connect uygulamasına aynı kullanıcı adı ve şifre ile erişmenizi sağlayan tek oturum açma kimlik platformudur. SingleKey ID, iş ortağına özel hesaplarınızda kayıtlı hiçbir kişisel bilginize erişemez.

Neden SingleKey ID'yi Kullanmalıyım?

SingleKey ID'ye sahip olmak, Bosch ve ortak markalarından belirli uygulamalara ve web sitelerine tek bir kullanıcı adı ve parola ile giriş yapmanızı sağlar. Oturum açtıktan sonra çevrimiçi hizmet, uygulama, cihaz, ürün bilgileri ve garantiler gibi belirli alanlara sorunsuz erişim sağlar.

SingleKey ID oluştururken nelere dikkat etmem gerekir?

MyBosch'ta veya SingleKey ID kullanan başka bir ortak markada zaten bir hesabınız varsa, SingleKey ID'nizi oluştururken aynı e-posta adresini kullandığınızdan emin olun. Desteğe mi ihtiyacınız var?

Her platformda yeni bir hesap oluşturmam gerekir mi?

SingleKey ID hesabınızı Bosch web sitelerine, Bosch uygulamalarına ve ayrıca ortak markaların web sitelerine ve uygulamalarına giriş yapmak için kullanabilirsiniz. Her bir ortaktaki hesabınız, yalnızca SingleKey ID hesabınızla web sitelerine veya uygulamalarına ilk kez giriş yaptıktan sonra etkin hale gelir. Her bir ortakla ayrı bir hesap oluşturmanız gerekmez. Ancak, belirli hizmetleri veya uygulamaları kullanmak için bazı ortaklara profilinizdeki ek bilgileri sağlamanız gerekebilir.

Farklı ortak markalarla hesap oluşturmak için farklı e-posta adresleri kullandım. SingleKey ID hesabımı nasıl oluştururum?

Bir SingleKey ID hesabı oluşturduktan sonra, Bosch'ta veya bir ortak markada zaten bir hesabınız olup olmadığı sorulacaktır. Evet olarak yanıtlayın ve istendiğinde eski hesabınızla ilişkili e-posta adresini girin. Onay bağlantısı içeren bir e-posta alacaksınız. Eski Bosch veya ortak hesabınızı SingleKey ID hesabınızla başarılı bir şekilde birleştirmek için bu bağlantıya tıklayın.

SingleKey ID hesabımı çevrimdışı olarak kullanabilir miyim?

Hayır, SingleKey ID hesabınızda oturum açmak için internet bağlantısı gereklidir.

SingleKey ID hesabımı nerede kullanabilirim?

SingleKey ID'yi destekleyen markalara buradan göz atabilirsiniz.

Hangi özellikler SingleKey ID tarafından sağlanır? Hangi özellikler ortaklar tarafından sağlanır?

SingleKey ID, yalnızca oturum açma kimlik bilgileriyle birçok farklı markaların web sitelerine ve uygulamalarına giriş yapmanızı sağlayan bir platformdur. Diğer tüm özellikler, içerik, hizmetler vb. katılımcı markalar tarafından sağlanır ve kullanılabilirlik ya da konuma göre farklılık gösterebilir.

SingleKey ID ve ortak markalar arasındaki ilişki nedir?

SingleKey ID, tüketiciler tarafından ortak markalarla sağlanan ve çevrimiçi içerik veya hizmetlere erişmek için kullanılan bir platformdur. Daha fazla bilgi için, lütfen kullanım & koşullarına göz atın.

SingleKey ID hesabımı Home Connect uygulaması için kullanabilir miyim?

Evet, SingleKey ID hesabınızı Home Connect uygulamasında oturum açmak için kullanabilirsiniz. Home Connect uygulamasını kullanmak için öncelikle uyumlu akıllı ürünlerinizi uygulama ile eşleştirmeniz gerekir.

Tüm teklifler ve iş ortaklarının ürün grupları SingleKey ID kullanıyor mu?

Bazı ortak web siteleri, uygulamalar, çevrimiçi mağazalar ve hizmetler SingleKey ID'yi kullanmayabilir veya henüz kullanmıyor olabilir.

Hesaplar ve ayarlar

SingleKey ID hesabımı nasıl oluşturabilirim?

1. Bir hesap oluşturmak için buraya tıklayın.

2. E-posta adresinizi girin, bir şifre belirleyin ve bazı kişisel bilgilerinizi girin. Ardından, aktivasyon bağlantısı içeren bir e-posta alacaksınız.

3. SingleKey ID hesabınızı etkinleştirmek için e-postadaki etkinleştirme bağlantısını tıklayın. Bunu aynı gün içinde yapmanız gerekmektedir. aksi takdirde bağlantının süresi dolacaktır.

4. SingleKey ID kimlik bilgilerinizle (e-posta adresi ve şifre) giriş yaparak işlemi tamamlayın.

5. Şimdi, başlangıçta geldiğiniz uygulamaya veya web sitesine yönlendirileceksiniz.

SingleKey ID hesabımı nasıl silebilirim? Sildiğimde SingleKey ID, Bosch ve ortak markalar tarafından saklanan verilerime ne olur?

SingleKey ID hesabınızı buradan silebilirsiniz. SingleKey ID hesabınızı silerek, Bosch'a ve SingleKey ID hesabınızla eriştiğiniz tüm ortak markalara hesabınızı silme talebi gönderilir. Bu, bağlı tüm hesaplarınızdaki verilerin kaybolmasına neden olabilir. Uygulamaya veya web sitesine bağlı olarak garanti sertifikaları ve faturalar gibi belgelerin yanı sıra akıllı ev rutinleriniz veya akıllı cihaz geçmişinizin verilerini içerebilir.

SingleKey ID hesabınızı silmeden önce lütfen saklamak istediğiniz tüm bilgilerinizi yedekleyin veya indirin.

Şifremi nasıl değiştirebilirim veya sıfırlayabilirim?

SingleKey ID web sitesinde oturum açın. Şimdi "Profilim" bölümüne girerek, "Şifremi değiştir" e tıklayın.

Kişisel bilgilerimi nasıl değiştirebilirim?

SingleKey ID web sitesinde oturum açın. Şimdi kişisel bilgilerinizi değiştirebileceğiniz "Profilim" bölümüne gidin. Bilgilerinizden bazıları bir iş ortağı tarafından tutuluyor olabilir ve yalnızca ilgili iş ortağı web sitesi veya uygulaması aracılığıyla erişilebilir.

E-posta adresimi nasıl değiştirebilirim?

SingleKey ID web sitesinde oturum açın. Şimdi "Profilim" bölümüne girerek, "E-posta adresimi değiştir" e tıklayın.

SingleKey ID hesabımı iş ve kişisel kullanım olarak ayırabilir miyim?

İş ve kişisel kullanım için hesap açmak istiyorsanız, her biri farklı e-posta adresine sahip iki farklı SingleKey ID hesabı oluşturmanız gerekmektedir.

Sorun giderme

Şifremi unuttum.

SingleKey ID oturum açma sayfasına gidin ve "Şifremi unuttum" u seçin.

SingleKey ID hesabımda oturum açamıyorum.

Lütfen aşağıdakileri adımları tekrar kontrol edin:

  • E-posta adresinizi ve şifrenizi doğru girdiğinizden emin olun.
  • İnternet bağlantınızı kontrol edin. Mobil cihazlarda, en az iki sinyal çubuğu olan bir internet bağlantısına ve bir EDGE bağlantısına (alma çubuğunda "E" ile işaretlenmiştir) ihtiyacınız bulunmaktadır.
  • Son bir seçenek olarak şifrenizi sıfırlayın.

SingleKey ID hesabımı oluşturduktan sonra bir onay e-postası almadım.

  • Sistemimize onay e-postasını göndermesi için en az 15 dakika bekleyin.
  • İnternet bağlantınızı kontrol edin. Mobil cihazlarda, en az iki sinyal çubuğu olan bir internet bağlantısına ve bir EDGE bağlantısına (alma çubuğunda "E" ile işaretlenmiştir) ihtiyacınız bulunmaktadır.
  • Yeni mesajlar için girdiğiniz e-posta adresinin gelen kutusunu kontrol edin. SPAM veya "bilinmeyen" klasörünüzü kontrol etmeyi unutmayın.

MyBosch hesabım için hangi e-posta adresini kullandığımı bilmiyorum.

SingleKey ID kullanıma sunulmadan önce, MyBosch'tan veya bir ortak markadan değişikliği duyuran bir e-posta aldınız. Bu e-postanın gönderildiği e-posta adresi, ortak hesabınızda kullanılabilecektir. Gelecekte ortak hesaplarınızdaki bilgilerinize erişebilmenizi sağlamak adına, SingleKey ID hesabınızı oluşturmak için lütfen aynı e-posta adresini kullanın. Değişikliği bildiren bir e-posta almadıysanız veya sildiyseniz, lütfen Bosch Müşteri Hizmetleri ile veya ilgili ortak markanın müşteri hizmetleriyle iletişime geçin.

Yasal ve gizlilik

Kişisel bilgilerim nerede saklanır ve nasıl korunur?

SingleKey ID kişisel bilgileriniz, Avrupa'daki güvenli sunucularda saklanır. SingleKey ID, ortak web siteleri, uygulamalar, ürünler ve hizmetler tarafından toplanarak kullanılan kişisel bilgilerinizi saklamaz. Bu verilerin saklanması ve güvenliği hakkında sorularınız varsa, lütfen ilgili ortakla iletişime geçin.

Kişisel bilgilerim SingleKey ID ile güvende mi?

Verileriniz yüksek düzenleyici standartlara göre güvenli bir şekilde saklanır. SingleKey ID, Avrupa Genel Veri Koruma Yönetmeliği (GDPR) ile tamamen uyumludur. Daha fazla bilgi için gizlilik politikamıza göz atabilirsiniz.

SingleKey ID'nin hangi kişisel bilgilerimi sakladığını nereden görebilirim?

SingleKey ID tarafından saklanan kişisel bilgilerinizi buradan yönetebilirsiniz.

Ancak SingleKey ID, öncelikle dijital kimliğinizle ilgili verileri barındırır. SingleKey ID kullanan ortaklar tarafından saklanan verilere erişmek ve bunları yönetmek için ilgili ortak web sitesini ziyaret edin veya destek kanalıyla iletişime geçin.

Tüm ortakların kişisel bilgilerime erişimi var mı?

Ortak hesaplarınızdaki kişisel bilgiler, SingleKey ID ortakları arasında aktarılmayacak veya paylaşılmayacaktır. SingleKey ID, kullanıcılara yalnızca Bosch ve ortak markaların web sitelerine, uygulamalarına ve hizmetlerine erişim sağlar. SingleKey ID, kişisel bilgilerinizi yalnızca bir ortakla ilk kez oturum açtıktan sonra paylaşır.

İş verilerim SingleKey ID'ye aktarılacak mı?

Hayır, ortak hesaplarınızda saklanan bilgiler (iş verileri dahil) SingleKey ID'ye aktarılmayacaktır. SingleKey ID, Bosch ve ortak markalarda oturum açmanıza ve hesabınıza erişmenize olanak tanır. Ortak markalar tarafından toplanan iş verileri de dahil olmak üzere ilgili hesaplarınızda herhangi bir bilgi saklamaz. İş verilerinize erişmek için SingleKey ID kullanarak orta markaların ilgili hesaplarına giriş yapabilirsiniz.

Bosch ürünleri bir tık uzağınızda!

Evinizin konforunda alışveriş keyfi online mağazamızda.

bosch ev aletleri servisi logo
Müşteri Hizmetleri

444 6 333 no’lu Bosch Çağrı Merkezi’ni 7/24 arayabilirsiniz.

Bosch Dünyası

Üstün kalite, teknik mükemmellik ve maksimum güvenilirlik demektir.

tedarikçi bul ikon
Yetkili Satıcılar

Size en yakın Bosch Yetkili Satıcısını bulun!