İçeriğe atla
Bosch Ev Aletleri
Oturum aç / Kayıt ol

Yardıma Mı İhtiyacınız Var? Bizimle İletişime Geçin!

Bizimle iletişime mi geçmek istiyorsunuz?

Bosch ev aletiniz için uzmanlardan ürünle ilgili öneriler almak istediğinizde, yedek parça ve aksesuarlarla ilgili desteğe ihtiyacınız olduğunda veya bize geri bildirimde bulunmak istemeniz halinde, Bosch müşteri hizmetleri olarak sizi dinlemeye ve size yardımcı olmaya hazırız.

İletişim formumuzda buradan ulaşabilirsiniz. İletinizi göndermenizin ardından müşteri hizmetleri temsilcimiz en kısa süre içinde sizinle iletişime geçsin.

Devam eden onarım işlemi hakkında bilgi edinme, satın alma sonrası cihaz kullanımı ve bakımı

• Devam eden veya geçmiş bir servis ziyareti hakkında görüşme talep edin.
• Bosch cihazınızın kullanımı ve bakımı hakkında bilgilendirilmeyi talep edin.
• Bosch cihazınızla ilgili genel önerilerden yararlanmayı talep edin.

Satın alma öncesi cihazla ilgili destek ve promosyonlar

• Satın almayı düşündüğünüz bir Bosch cihazı hakkında bilgilendirilmeyi ve öneri almayı talep edin.
• Size en yakın Bosch yetkili satıcıları ve bayileri hakkında bilgilendirilmeyi talep edin.
• Güncel veya ileri tarihli Bosch promosyonları hakkında bilgilendirilmeyi talep edin.

Online mağaza ve satın almayla ilgili sorgulamalar

• Bosch online mağazasından vermiş olduğunuz bir siparişle ilgili görüşme talep edin.
• Bosch online mağazasından satın almış olduğunuz bir ürünü iade edin.
• Bosch online mağazasında sunulan bir ürün hakkında bilgilendirilmeyi talep edin.

Garanti kaydı ve ek garanti

• İki yıllık Bosch üretici garantisiyle ilgili bir sorgulama yapın veya bu konuda bilgilendirilmeyi talep edin.
• Bosch ek garantisiyle ilgili bir sorgulama yapın veya bu konuda bilgilendirilmeyi talep edin (ek garanti seçeneği, yalnızca seçili modellerde ve cihazınızı satın almanızdan sonraki 28 gün içinde sunulur).
• Cihazınızı satın aldıktan sonra geçen 28 günün ardından cihazınızın garanti süresini uzatmanızı sağlayacak alternatif seçenekler hakkında bilgilendirilmeyi talep edin.

Yedek parçalar ve aksesuarlar

• Güncel değişen yedek parça veya aksesuar siparişiyle ilgili bilgi alın.
• Değişen yedek parçayı veya aksesuarı iade edin.
• Bir yedek parça veya aksesuar hakkında bilgilendirilmeyi talep edin.

Geri bildirimler ve yorumlar

• Şikayetinizi bildirin.
• Yorumunuzu paylaşın.
• Geri bildirimde bulunun.

Ek Garanti / Bakım Sözleşmesi

MyBosch

MyBosch, ev aletinizi daha iyi tanımanızın yoludur.

Bizi nasıl değerlendirirsiniz?

İletişim 444 6 333

7/24 Bosch Çağrı Merkezi’ne ulaşabilirsiniz.

Online servis kaydı

Bir tıkla istediğiniz gün ve saat aralığında online servis kaydı oluşturun.

Ek garanti hizmeti

Ürünleriniz güvencemiz altında. 10 yıla kadar uzatılabilir garanti seçenekleri ile yetkili servis güvencesini dert etmeyin.

Yetkili servislerimiz

444 6 333 no’lu Bosch Çağrı Merkezi’ni arayarak veya online servis kaydı oluşturarak yetkili servis randevusu alabilirsiniz.