Bosch Ev Aletleri
Bosch ev aletiniz için uzmanlardan ürünle ilgili öneriler almak istediğinizde, yedek parça ve aksesuarlarla ilgili desteğe ihtiyacınız olduğunda veya bize geri bildirimde bulunmak istemeniz halinde, Bosch müşteri hizmetleri olarak sizi dinlemeye ve size yardımcı olmaya hazırız.
İletişim formumuzda buradan ulaşabilirsiniz. İletinizi göndermenizin ardından müşteri hizmetleri temsilcimiz en kısa süre içinde sizinle iletişime geçsin.
• Devam eden veya geçmiş bir servis ziyareti hakkında görüşme talep edin.
• Bosch cihazınızın kullanımı ve bakımı hakkında bilgilendirilmeyi talep edin.
• Bosch cihazınızla ilgili genel önerilerden yararlanmayı talep edin.
• Satın almayı düşündüğünüz bir Bosch cihazı hakkında bilgilendirilmeyi ve öneri almayı talep edin.
• Size en yakın Bosch yetkili satıcıları ve bayileri hakkında bilgilendirilmeyi talep edin.
• Güncel veya ileri tarihli Bosch promosyonları hakkında bilgilendirilmeyi talep edin.
• Bosch online mağazasından vermiş olduğunuz bir siparişle ilgili görüşme talep edin.
• Bosch online mağazasından satın almış olduğunuz bir ürünü iade edin.
• Bosch online mağazasında sunulan bir ürün hakkında bilgilendirilmeyi talep edin.
• İki yıllık Bosch üretici garantisiyle ilgili bir sorgulama yapın veya bu konuda bilgilendirilmeyi talep edin.
• Bosch ek garantisiyle ilgili bir sorgulama yapın veya bu konuda bilgilendirilmeyi talep edin (ek garanti seçeneği, yalnızca seçili modellerde ve cihazınızı satın almanızdan sonraki 28 gün içinde sunulur).
• Cihazınızı satın aldıktan sonra geçen 28 günün ardından cihazınızın garanti süresini uzatmanızı sağlayacak alternatif seçenekler hakkında bilgilendirilmeyi talep edin.
• Güncel değişen yedek parça veya aksesuar siparişiyle ilgili bilgi alın.
• Değişen yedek parçayı veya aksesuarı iade edin.
• Bir yedek parça veya aksesuar hakkında bilgilendirilmeyi talep edin.
• Şikayetinizi bildirin.
• Yorumunuzu paylaşın.
• Geri bildirimde bulunun.