Home Connect Sıkça Sorulan Sorular

Home Connect kabiliyetine sahip Bosch'tan yeni ev aletleri eviniz içerisinde tamamen yeni olasılıklar sağlar. Tüm ürünlerinizi artık akıllı telefonunuzdan ya da tabletinizden uzaktan ve güvenli bir şekilde kontrol edip görüntüleyebilirsiniz, bu günlük hayatınızı daha da kolay hale getirir ve doğal olarak mükemmel sonuçlar elde etmenizi sağlar.

Bayilerden ne zaman Home Connect fonksiyonelliğine sahip ürünler satın alabileceğim?

Bosch ve Siemens tarafından Home Connect fonksiyonelliğine sahip ilk bulaşık makineleri ve fırınlar Aralık 2014'ten bu yana bayilerde mevcuttur. Bulaşık makinesi, kurutucu ve soğutucu kategorilerindeki diğer ev aletleri 2015 yılında geliyor. 2016 yılı bahar aylarında tam otomatik kahve makineleri yanı sıra, 2016 yılı sonunda Home Connect kabiliyetine sahip davlumbazlar da piyasaya sürülmüş olacak.

Mevcut ürünlerimi Home Connect ile donatabilir miyim?

Hayır. Uygulamaları yükseltmek ya da donanımlarını iyileştirmek aşağıdaki sebeplerden dolayı zordur: Daha sonra eklenen bir çözüm, başlangıçta planlanan bir çözüme kıyasla her zaman yetersizdir ve ayrıca nispeten pahalıdır. Ek olarak ev aletleri, elektronik ekipmanı yerinde değiştirirken bile gözlemlenmesi ve kontrol edilmesi gereken özel güvenlik önlemlerine tabidir.

Işık ya da ısıtma gibi diğer unsurlar Home Connect sistemine dahil olabilir mi?

Ev aletlerini yalnızca markalar karşısında tek bir uygulamaya entegre etme üzerine odaklandığımız için bu şu ana kadar planımızın bir parçası değil. Ancak, yeni şeylere her zaman açığız, bu da ekipmanımız ve tüm Home Connect sisteminin diğer ev otomasyon sistemlerine entegre edilebilmesi anlamına gelir. Termostatları ve duman dedektörlerini entegre etmek doğru yöndeki ilk adımdır. Bunun yanı sıra Home Connect, ortakların sistemimize bağlanmasını kolay hale getirmek için Yazılım Geliştirme Kiti'nin (SDK) geliştirilmesi üzerinde de çalışır.

Ürünlere aynı anda farklı cihazlardan erişilebiliyor mu?

Evet, bir ev aletine farklı cep telefonlarından erişebilirsiniz. İlki, belirli haklara sahip olan ve örn. diğer kullanıcıları üründen çıkarabilen ev aleti ile bağlantı kuran "Super User" (Süper Kullanıcı). Genelde, ürünü doğrudan kontrol etmek önceliğe sahiptir.

Wi-Fi yönlendiricim için minimum gereksinimler var mı?

Home Connect sistemi pazarda mevcut olan ve ayrıca normal akıllı cihazlarla da çalışan (akıllı telefon, tablet) tüm standart Wi-Fi yönlendiricileri ile çalışır. Güvenlik nedeniyle, Wi-Fi ağları şifrelendirilmelidir. (WPA ya da WPA2 şifrelemesi). Wi-Fi ağınız şifrelendirilmemiş ise, ürününüze kaydolamazsınız. Bu şekilde, Home Connect'i kullanmak kullanıcı için basit olduğu kadar aynı zamanda güvenlidir de.

Veri koruma ve veri güvenliği ile ilgili durum nedir?

Home Connect için kapsamlı bir güvenlik konsepti oluşturduk ve uyguladık. Bu, ayrıca profesyonel korsanlara karşı düzenli sistem kontrollerini de içerir. En son şifreleme teknolojisini kullanıyoruz ve periyodik olarak bağımsız uzmanlardan sistemimizi etraflıca test etmelerini istiyoruz. Home Connect uygulaması için TÜV-TRUST-IT mührü "Trusted App"i (Güvenilir Uygulama) aldık. Bu mühür, Federal Veri Koruma Yasası uyarınca şifreleme ve veri güvenliğini içerdiği gibi iç ve dış uygunluk kılavuzlarının denetimini de içerir.

Özel Home Connect güvenlik konseptini neler karakterize eder?

Home Connect güvenlik konsepti, arayüzleri için olduğu gibi, Home Connect sisteminin (ev aletleri, uygulama, iletişim modülü, Home Connect sunucusu vs.) belirli bileşenleri için kullanılan bir dizi önlemden oluşur: Veri alışverişi Home Connect protokolüne bağlıdır. Sadece esas veriler Home Connect sunucusunda kaydolur. Esasen, Home Connect fonksiyonu ile ürünlerin kullanımı ile gelen veriler Home Connect uygulamasının kaydından gelen verilerle birleştirilmeyecektir. Bu, kullanıcılar için veri güvenliğini artırır. İletişim de şifrelendirilmiş ağlar üzerinden mümkündür; Home Connect uygulaması için güvence altındaki sertifikalar, sunucu üzerindeki bir güvenlik duvarı ve şifre koruması ek güvenliği garanti eder.

Ürünümün herhangi bir veri göndermesini de önleyebilir miyim?

Belirli fonksiyonlar ürünün sunucuya bağlı olduğu duruma güvenir. Ancak tabi ki, ağ bağlantılı ürünlerin size sunabileceği ek fonksiyonları kullanmaya veya kullanmamaya karar vermekte özgürsünüz. Ürünler yalnızca siz açık şekilde yapmalarını isterseniz veri gönderecek ve alacaktır ve onları bu doğrultuda kontrol edebilirsiniz.

Verilerimi silebilir miyim? Bu verilerin tamamen silindiğinden emin olabilir miyim?

Evet, verilerin tamamen silindiğinden emin olabilirsiniz. Ev aletini fabrika ayarlarına sıfırlamak mümkündür. Bu şekilde, herhangi bir ağ ayarı ve hesap üründen ayrılır. Home Connect hesabınızı ayarlar tuşuna tıklayıp uygulamayı kullanarak herhangi bir vakitte silebilirsiniz. Home Connect sunucusu üzerindeki giriş bilgilerini silmek için sadece Home Connect Servisi'ne çağrıda bulunabilirsiniz. Esasen, kullanımınızla ilgili tüm veriler 10 gün sonra otomatik olarak silinecektir.

Ürünler için bir LAN arayüzü de olacak mı?

Hayır, şu an bir LAN bağlantısı planlanmamaktadır çünkü Home Connect veri alışverişi için Wi-Fi kullanır. Her ürün için bir LAN kablosu yerleştirmek oldukça karmaşık olacaktır. Wi-Fi teknolojisini kullanmaya karar verdik çünkü bu artık neredeyse her evde mevcut durumda ve bu nedenle mobil cihazlar ile ev aletleri arasındaki iletişim tek bir şekilde mümkündür.

Home Connect fonksiyonelliğini çalıştırmak için hangi ekipman gereklidir?

Home Connect fonksiyonelliğine sahip ürününüz, Home Connect Uygulamasına sahip bir akıllı telefon ve Wi-Fi yönlendiricisi haricinde başka hiçbir ekipmana gerek yoktur.

Ev aletim düşük bir Wi-Fi sinyaline sahip çünkü Wi-Fi Yönlendiricime olan mesafe oldukça fazla. Bu Home Connect'i kullanamayacağım anlamına gelir mi?

Burada mevcut olan çeşitli seçenekler var. Ağınızın mesafesini bir range extender (menzil genişletici) ile genişletmek mümkündür. Menzil genişletici ev aleti ile yönlendirici arasına yerleştirilirse, kablosuz internet alışı herhangi bir problem olmadan örneğin bodrum katına kadar ulaşmalıdır. İnterneti ev aletine kadar ulaştırmak için ikinci bir seçenek ise bir güç hat uyarlayıcısı kullanmaktır. Ardından ağ bağlantılı ürününüzle internete doğrudan girebilirsiniz ve onu bu şekilde kontrol edebilirsiniz. Müşteri hizmetleri ekibimiz her iki durumda da tavsiye vermekten ve ihtiyaç duyabileceğiniz herhangi bir donanım için yardımcı olmaktan mutluluk duyacak.

Ağımın, ürünümün bulunduğu yere ulaşıp ulaşamayacağını nasıl bilebilirim?

Ürününüzün olduğu yerdeki alışı kontrol etmek için kullanabileceğiniz Wi-Fi Analizörü gibi uygulamalar vardır. Ürününüzün olduğu yerdeki sinyal kuvvetini kontrol etmek için akıllı telefonunuzu ya da tabletinizi de kullanabilirsiniz.

Uygulama ücreti nedir ve nereden indirebilirim?

Uygulama ücretsizdir ve Apple App Store ya da Google Play Store'dan indirilebilir.

Home Connect özellikli Bosch ürünlerimle birlikte yine yazılı talimatlar da alacak mıyım?

Evet. Ürününüz teslim edilirken yazılı talimatlar yine dahil olacaktır. Yine de dijital kullanım kılavuzu, ev aletlerinin özelliklerini anlamak daha kolay olduğundan kullanıcı için ek bir değer oluşturur.

Bosch ürünleri bir tık uzağınızda!

Evinizin konforunda alışveriş keyfi online mağazamızda.

Müşteri Hizmetleri

Size 7 gün 24 saat bir telefon uzaklığındayız.

444 6 333

Bosch Dünyası

Üstün kalite, teknik mükemmellik ve maksimum güvenilirlik demektir.

Yetkili Satıcılar

Size en yakın Bosch Yetkili Satıcısını bulun!