İçeriğe atla
Bosch Ev Aletleri
Oturum aç / Kayıt ol

Home Connect Sıkça Sorulan Sorular

Bosch Home Connect ev aletleri evinize yenilikler getiriyor. Artık tüm ev aletlerinizi Home Connect uygulaması ile akıllı telefonunuzdan veya tabletinizden, uzaktan yönetebilirsiniz. Home Connect günlük hayatınızı daha da kolaylaştıran çözümler sunar.

Home Connect ev aletlerini ne zaman almaya başlayabilirim?

Home Connect ev aletleri 2017 yılı başından itibaren Bosch bayilerinde satılmaktadır.

Lamba veya kombi gibi evdeki diğer ürünler Home Connect sistemine eklenebilir mi?

Şu ana dek sadece ev aletlerine odaklandık fakat her zaman yeni fikirlere açığız. Ürünlerimiz ve Home Connect platformu diğer ev otomasyonu sistemlerine entegre edilebilir.

Ürünlere aynı anda farklı cihazlardan erişilebilir mi?

Evet, bir ürüne aynı anda farklı mobil cihazlardan erişilebilir.

Wi-Fi modemim için en düşük gereksinimler nelerdir?

Home Connect sistemi pazarda sunulan 5 yıldan eski olmayan (tahmini) tüm standart Wi-Fi modemlerde çalışabilir. Güvenlik gerekçelerinden dolayı, Wi-Fi bağlantınız (WPA veya WPA2 kriptolama sistemi ile) şifrelenmelidir. Eğer Wi-Fi bağlantınız şifrelenmiş değil ise, ürünlerinizin Home Connect kurulumunu yapamazsınız.

Veri koruması ve güvenliği nasıl sağlanıyor?

Veri koruması ve güvenliği konusunda en güncel teknolojileri kullanıyoruz. Bunun yanında belirli aralıklarla bağımsız uzmanların sistemimizi test etmesini istiyor ve sistemlerimizi güncel tutuyoruz.

Home Connect güvenlik sistemini özel kılan yapılar nelerdir?

Güvenlik sistemimiz çeşitli standartlardan oluşmakta, veri aktarımı Home Connect protokolünü baz almaktadır. Sadece gerekli veriler, anonim olarak Home Connect sunucularında kaydedilmektedir. İletişim sadece şifreli ağ bağlantıları üzerinden gerçekleşebilmektedir; güvenlik sertifikaları, sunucudaki güvenlik duvarı ve Home Connect uygulaması için şifre koruması ek güvenliği sağlamaktadır.

Ürünlerimin herhangi bir veriyi yollamasını engelleyebilir miyim?

Evet. Ev aletlerinizi internete bağladığınızda size sunulacak olan özellikleri kullanıp kullanmama konusunda karar tamamen sizin. Ev aletleriniz sadece Home Connect uygulaması ile bağlantısı yapıldıktan ve siz onay verdikten sonra veri alıp vermeye başlayacaktır.

Home Connect hesabımı nasıl silebilirim?

Home Connect hesabınızı istediğiniz her an uygulama üzerinden silebilirsiniz. Bunu yapmak için uygulamanın Ayarlar bölümünde yer alan Hesabım menüsüne girin. Kişisel veriler bölümünde "Kullanıcı hesabı siliniyor" seçeneğini bulacaksınız. Hesabınızı silebilmek için şifrenizi girerek onaylamanız gerekmektedir.

Ürünlerde kablolu yerel ağ bağlantısı (LAN) arayüzü de olacak mı?

Hayır, Home Connect, veri alışverişinde Wi-Fi kullandığı için kablolu yerel ağ bağlantısı (LAN) planlanmıyor. Her bir ürün için LAN kablosu kurulumu yapmak çok karmaşık olurdu. Wi-Fi teknolojisi artık neredeyse her evde olduğu için bu teknolojiyi kullanmaya karar verdik.

Home Connect özellikli ev aletim ve Wi-Fi modemim dışında başka bir donanıma ihtiyacım var mı?

Hayır. Ev aletleriniz, akıllı telefonunuz veya tabletiniz ile Wi-Fi modeminiz aracılığıyla iletişim kurmaktadır. Başka bir donanıma ihtiyacınız bulunmamaktadır.

Ev aletimde düşük Wi-Fi sinyali var, çünkü ürünümün Wi-Fi modemime uzaklığı fazla. Bu durum Home Connect özelliğini kullanamayacağım anlamına mı geliyor?

Böyle bir durumda birden fazla seçenek mevcut. Yerel ağ bağlantınızın kapsama alanını menzil genişleticiler ile artırmanız mümkün. Eğer menzil genişletici, ürün ve modem arasında yerleştirilmiş ise, kablosuz internet sinyali almada sıkıntı çekmezsiniz.İkinci bir seçenek olarak, powerline adaptörü kullanarak internetinizi, ev aletlerinize iletmeniz mümkün. Böylece, ürünlerinizi doğrudan internete bağlayabilir ve yönetebilirsiniz. Müşteri hizmetleri ekibimiz her iki durum için ve bu seçeneklerde ihtiyaç duyabileceğiniz donanımı edinmeniz konusunda sizlere yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır.

Ürünlerimi, sinyal artırıcı olarak bir repeater kullanmama rağmen WPS (Wi-Fi korumalı kurulum) ile bağlayabilir miyim?

Evet, bazı repeater’lar WPS eşlemesi imkânı sunmaktadır. Aksi takdirde, ev aletlerinizi manuel olarak bağlamanız mümkündür (manuel eşlemeye göz atın).

Kablosuz internet bağlantımın ev aletlerimin bulunduğu konumda çektiğinden nasıl emin olabilirim?

Wi-Fi Analyser” gibi uygulamalar ile ya da ev aletlerinizin bulunduğu konumda akıllı telefonunuz veya tabletinizdeki wi-fi sinyal gücüne bakarak bağlantınızın ev aletinizin bulunduğu konumdaki sinyal gücünü kontrol edebilirsiniz.

Home Connect hangi işletim sistemlerinde kullanıma sunulmaktadır?

Uygulama iOS ve Android işletim sistemlerinde kullanılabilmektedir.

Mevcut iş ortakları Bosch/Siemens gelecekte kendi kontrol cihazlarını (tablet) satışa sunacaklar mı?

Hayır, böyle bir durum planlanmıyor çünkü ek bir kontrol cihazı için ekstra ücrete tabi tutulmanızı istemiyoruz. Piyasada çok çeşitli akıllı telefon ve tablet mevcut, bu sebeple Home Connect’i piyasadaki standart tüm modellerde çalışabilecek şekilde tasarladık.

Uygulamanın herhangi bir ücreti bulunuyor mu ve uygulamayı nereden indirebilirim?

Uygulama ücretsizdir ve App Store veya Google Play üzerinden indirebilirsiniz.

Diğer kullanıcıların profillerini değiştirebilir miyim?

Evet. Genişletilmiş kullanıcı haklarına sahip kullanıcılar, diğer uygulama kullanıcılarının hesaplarını da yönetebilmektedir. Ortak olarak kullanılan tüm ev aletleri için, bu kullanıcıların kullanıcı haklarını değiştirebilirsiniz.

Dijital kullanım kılavuzunun bir PDF dokümanına veya basılı kılavuzlara göre avantajları nelerdir?

Bir PDF dokümanına göre, uygulamanızda yer alan dijital kullanım kılavuzu mobil kullanıma en uygun olacak şekilde tasarlanmıştır. Belirli konuları kolayca arayabilir, bölümler arasında geçiş yapabilir, resim ve yazıları yakınlaştırabilme seçeneğine sahip olursunuz.

Dijital kullanım kılavuzları ücretli mi?

Hayır. Dijital kullanım kılavuzları Home Connect uygulamasının bir parçasıdır ve mobil cihazlarınızdan ücretsiz olarak doğrudan erişilebilir durumdadır.

Basılı kullanım kılavuzlarını almaya devam edecek miyim?

Basılı kullanım kılavuzlarını ürünleriniz ile beraber size teslim etmeye devam edeceğiz.

Dijital kullanım kılavuzlarını hangi platformlarda görebilirim?

Dijital kullanım kılavuzları mobil uygulamanızın bir parçası olduğu için, uygulamanızın bulunduğu iOS veya Android platformlarında çalışacaktır.

Başka bir ülkeye taşınmam durumunda Home Connect işlevine sahip ev aletlerim ile ilgili ne yapmam gerekir?

Home Connect kullanıcı şartlarına göre, ülke ayarları taşınma durumunda uygun şekilde değiştirilmelidir. Home Connect uygulamasında ayarlar bölümünde ilgili ülkeyi seçmeniz yeterli. Home Connect uygulaması başka bir ülkede kullanılması durumunda farklı kullanıcı şartlarına ve veri gizliliği şartlarına tabi olabilir. Eğer taşındığınız ülke, ülke listesinde bulunmuyor ise Home Connect uygulamasının kullanımı desteklenmiyor anlamına gelir ve kullanım sözleşmemize göre engellenmiştir. Ayrıca, Home Connect uygulamasının, ilgili ülkede kullanımının izin verilmediği bir ev aleti ile kullanımı da desteklenmemektedir. Bu sebeple, kullanım şartlarımız böyle durumlara izin vermemektedir. Eğer ürünlerinizin taşındığınız ülkede kullanımına izin verilip verilmediğinden emin olamıyorsanız, lütfen ev aletlerinizin üreticisiyle iletişime geçin.

Kıtalararası bir taşınma durumumda Home Connect işlevine sahip ev aletlerim ile ilgili neler yapmam gerekir?

Lütfen “Başka bir ülkeye taşınma durumumda Home Connect işlevine sahip ev aletlerim ile ilgili neler yapmam gerekir?” başlığını da incelemeyi unutmayın. Kıtalararası bir taşınma durumunda, yeni ülkeniz Home Connect uygulamasında bulunan ülke listesinde bulunmayabilir. Böyle bir durumla karşılaştığınızda, yüklü Home Connect uygulamanızı silin. Home Connect uygulamanızı yeni ülkenizdeki App Store/Google Play üzerinden indirin ve kurulumunu gerçekleştirin. Home Connect özellikli ev aletlerinizi fabrika ayarlarına geri döndürün, yeni bir kullanıcı hesabı açın ve ürünlerinizi uygulamaya tekrardan kaydedin.

Bosch ürünleri bir tık uzağınızda!

Evinizin konforunda alışveriş keyfi online mağazamızda.

bosch ev aletleri servisi logo
Müşteri Hizmetleri

444 6 333 no’lu Bosch Çağrı Merkezi’ni 7/24 arayabilirsiniz.

Bosch Dünyası

Üstün kalite, teknik mükemmellik ve maksimum güvenilirlik demektir.

tedarikçi bul ikon
Yetkili Satıcılar

Size en yakın Bosch Yetkili Satıcısını bulun!