Bosch Ev Aletleri
Neden bakım yaptırmalıyım?
Bütün teknolojik cihazlarda olduğu gibi ev aletleriniz de periyodik olarak bakıma ihtiyaç duyar. Cihazlarınızın yüksek performansla çalışmaya devam etmelerini ve uzun yıllar boyunca aynı performansta kalmalarını istiyorsanız bakımın bir gereklilik olduğunu belirtmek isteriz. Düzenli bakım yapılan cihazlar uzun yıllar sizin en önemli yardımcılarınız olarak kalırken, yüksek verimlilik ve kusursuz performansları ile evinizde doğaya dost çözümler sunmaya devam ederler.
Bakım hizmetinin adımları nelerdir?
Soğutucularda; bakıma hazırlık adımı, kablo ve elektrik bağlantılarının kontrolü, gövde içi kontrol, görsel kontrol, kompresör bölgesi temizliği, NF ve statik cihazlardaki ilave kontrol.
Bulaşık makinelerinde; atık su gideri ile çıkış hortumunun yüksekliğinin kontrolü, ayak ayarının kontrol edilmesi, deterjan kutusunun kontrol edilmesi, sepetlerin kontrol edilmesi, su sertlik ayarı kontrolü, komponent temizliği, cihaz iç ve dış yüzey temizliği.
Çamaşır makinelerinde; atık su gideri ile çıkış hortumunun yüksekliğinin kontrolü, ayak ayarının kontrol edilmesi, körüklü contanın kontrol edilmesi, amortisörlerin kontrol edilmesi, su akışının kontrol edilmesi, komponent temizliği, cihaz iç ve dış yüzey temizliği.
Kurutucularda; cihazın bakım için hazır hale getirilmesi, yoğuşma kabı temizliği, bakım ürününün cihaza uygulanması, bakım programının uygulanması, cihaz durulama işlemi.
Espresso makinelerinde; su haznesinin temizlenmesi, damlama ünitesi ve kahve haznesinin temizlenmesi, süt haznesinin temizlenmesi, damlama tepsisinin temizlenmesi, süt sisteminin temizlenmesi, temizleme ve kireç çözme işlemi yapılması.
Bakım esnasında ne gibi temizlik ürünleri kullanılmaktadır?
Bu hizmetimiz sırasında Almanya’da test edilip onaylanmış, orijinal formüllü ürünlerle bakım yapılmaktadır. Hizmet kapsamına dahil olan ürün grupları için temizleyicilerimiz ve kireç çözücülerimiz bakım esnasında kullanılmaktadır.
Bakım fiyatları hakkında nereden bilgi alabilirim?
Bakım fiyatlarımız, ürün grupları arasında farklılık göstermektedir. İhtiyacınız olan bakım sözleşmesi ile ilgili fiyat bilgisini 444 6 333 çağrı merkezimizden öğrenebilirsiniz.
Kalan hakkım konusunda bana hatırlatma yapılacak mı?
Kalan hakkınız konusunda belirli periyotlarla sizlere SMS veya müşteri hizmetleri aracılığıyla ulaşılarak hatırlatma yapılacaktır. Size uygun olan zamana randevu planlaması yapılarak bakım hakkı kullanımınız sağlanacaktır.