Bosch Ev Aletleri
Online servis kaydı oluşturmak size zaman kazandırır.
Bu hizmetimiz sayesinde;
- Gün boyunca istediğiniz saatte randevu alabilir,
- Ürününüzün arızasını tam olarak tanımlayabilir,
- Servisin sizi ziyaret edeceği en uygun gün ve saati belirleyebilir,
- Ürününüzün en kısa sürede onarılmasını sağlayabilirsiniz.
MyBosch’a kayıt olursanız online servis kaydı oluşturmak sizin için daha kolay hale gelir.
Uzman tavsiyesine, yedek parçaya veya servise ihtiyacınız varsa ürününüzün model numarasını ve FD numarasını iletmeniz gerekmektedir.
Ürününüzün model (E-NR) ve FD numarasına ürün etiketi sorgulayıcıyı kullanarak ulaşabilirsiniz. Ürününüzün model numarasının ilk 3 hanesini girerek listeden ürününüze ait olan model numarasını seçebilirsiniz. Ürün numaranızı bilmiyorsanız "Ürün modelimi bilmiyorum" linkine tıklayarak devam ediniz.
Eğer ürününüz MyBosch'a kayıtlıysa ilgili numaralar otomatik olarak sistemde görünür, böylece MyBosch hesabınızdan ürününüze özel tüm servis seçeneklerine doğrudan erişebilirsiniz.
Yardım & Destek bölümümüzde ürün ve hizmetlerimizle ilgili daha önce yaşanmış benzer durumlar hakkında bilgi edinebilir ve gerekli durumlarda müşteri hizmetlerine yönlendirilebilirsiniz.
Bosch markası olarak sizlere sunduğumuz ürün ve hizmetlerle ilgili görüşlerinizi paylaşmanız bizim için çok önemli. Böylelikle süreçlerimizi gözden geçirmemiz ve siz değerli müşterilerimize daha iyi hizmet sunabilmemiz mümkün olacak.
1 dakikalık anketimizi doldurarak bize bu konuda yardımcı olur musunuz?
Web sitemizle ilgili destek almak veya size ulaşmamızı istemeniz durumunda Bosch Müşteri hizmetlerine 444 6 333 numaralı telefondan ya da buradaki formu doldurarak ulaşabilirsiniz
Teşekkürler