İçeriğe atla
Bosch Ev Aletleri
Oturum aç / Kayıt ol

Yardıma Mı İhtiyacınız Var? Müşteri Hizmeletleri İle Bizimle İletişime Geçin!

Danışmanlarımızdan biriyle görüşün

Müşterilerimizin kaliteli müşteri hizmetlerine ne kadar önem ve değer verdiğini iyi biliyoruz. Bu nedenle müşteri hizmetleri ekibimiz, Bosch cihazlarından satın alan müşterilerimize yardımcı olmak ve ilerleyen süreçte gerekli desteği sunmak için ellerinden gelenin en iyisini yapıyor.

Danışmanlarımızdan biriyle görüşmek için 444 6 333 Bosch Çağrı Merkezi'ni arayabilir veya yetkili servislerimiz ile iletişime geçebilirsiniz. Aşağıdaki tabloda yer alan seçeneklerden birini belirlemenizin ardından, müşteri hizmetleri temsilcimiz, konuyla ilgili olarak size daha iyi bir şekilde yardımcı olsun.

Seçenek 1 Servis teknisyenimizle bir ziyaret ayarlamak veya devam eden bir onarım işlemi hakkında görüşmek için.
Seçenek 2 Yedek parça ve aksesuar siparişi vermek veya devam eden bir sipariş işlemi hakkında görüşmek için.
Seçenek 3 Bir cihaz hakkında bilgi edinmek veya cihaza ait kullanım kılavuzu veya broşür talep etmek için.
Seçenek 4 Cihazınızın kullanımı ve bakımıyla ilgili destek almak için.
Seçenek 5 Cihazınızın garanti kaydını yaptırmak veya Bosch ek garantisi satın almak ya da bu konu hakkında görüşmek için.

Ek Garanti / Bakım Sözleşmesi

MyBosch

MyBosch, ev aletinizi daha iyi tanımanızın yoludur.

Bizi nasıl değerlendirirsiniz?

İletişim 444 6 333

7/24 Bosch Çağrı Merkezi’ne ulaşabilirsiniz.

Online servis kaydı

Bir tıkla istediğiniz gün ve saat aralığında online servis kaydı oluşturun.

Ek garanti hizmeti

Ürünleriniz güvencemiz altında. 10 yıla kadar uzatılabilir garanti seçenekleri ile yetkili servis güvencesini dert etmeyin.

Yetkili servislerimiz

444 6 333 no’lu Bosch Çağrı Merkezi’ni arayarak veya online servis kaydı oluşturarak yetkili servis randevusu alabilirsiniz.