Çerez kullanımı.

İnternet sitemizin işletimi sırasında çerez ve benzeri teknolojiler kullanılmaktadır. Bazı çerezlerin kullanılması bu internet sitesinin size sunulması ve sitenin çalışmasının iyileştirilmesi için teknik olarak zorunludur.
Diğer çerezlerin kullanımı ise sosyal medya özellikleri sunulmasını, site deneyiminiz esnasında ve takiben tarafımızca veya iş ortaklarımız aracılığıyla size sunulan ya da sunulacak olan reklam ve içeriklerin kişiselleştirilmesini sağlamaktadır.

Çerezler hakkında detaylı bilgi almak ve ayarlarınızı değiştirebilmek için BSH Ev Aletleri Sanayi ve Ticaret A.Ş. Gizlilik ve Çerez Politikası (“Gizlilik ve Çerez Politikası”)’nı incelemenizi rica ederiz.

Fırın ısıtması

Fırın artık ısıtmıyor - uzmanlar için açık bir konu

Fırın artık ısıtmıyor - uzmanlar için açık bir konu

Dün her şey mükemmel bir şekilde çalıştı fakat şimdi fırınınızın doğru bir şekilde daha fazla ısıtmadığı sorunuyla karşı karşıyasınız. Ya aşırı ısıtıyor, eşit derecede ısıtmıyor, yeterince ısıtmıyor ya da alttaki ısıtma çalışmıyor. Eğer fırınınızdaki ısıtma sistemi veya ısıtma elemanı düzgün bir şekilde çalışmıyorsa bu, müşteri hizmetleri ekibinin çözmekten memnuniyet duyacağı teknik bir hatadır. Size düşündüğünüzden daha az maliyetli hızlı ve etkili destek sunarlar.


Beyaz eşyalar için Bosch müşteri hizmetleri ekibimizi arayabilirsiniz

İletişim ve Bilgi'ye git

İletişim 444 6 333

7/24 Bosch Çağrı Merkezi’ne ulaşabilirsiniz.

Online servis kaydı

Bir tıkla istediğiniz gün ve saat aralığında online servis kaydı oluşturun.

Ek garanti hizmeti

Ürünleriniz güvencemiz altında. +4 yıl ek garanti uygulaması ile yetkili servis güvencesini dert etmeyin.

Yetkili servislerimiz

444 6 333 no’lu Bosch Çağrı Merkezi’ni arayarak veya online servis kaydı oluşturarak yetkili servis randevusu alabilirsiniz.