Çerez kullanımı.

İnternet sitemizin işletimi sırasında çerez ve benzeri teknolojiler kullanılmaktadır. Bazı çerezlerin kullanılması bu internet sitesinin size sunulması ve sitenin çalışmasının iyileştirilmesi için teknik olarak zorunludur.
Diğer çerezlerin kullanımı ise sosyal medya özellikleri sunulmasını, site deneyiminiz esnasında ve takiben tarafımızca veya iş ortaklarımız aracılığıyla size sunulan ya da sunulacak olan reklam ve içeriklerin kişiselleştirilmesini sağlamaktadır.

Çerezler hakkında detaylı bilgi almak ve ayarlarınızı değiştirebilmek için BSH Ev Aletleri Sanayi ve Ticaret A.Ş. Gizlilik ve Çerez Politikası (“Gizlilik ve Çerez Politikası”)’nı incelemenizi rica ederiz.

Fırın sıcaklığı doğru değil

Fırın sıcaklığı doğru değil - ne yapılmalı

Fırın sıcaklığı doğru değil - ne yapılmalı

Tarifte belirtilen sıcaklığa dikkat ediyor olsanız bile kekleriniz fırından ya pişmemiş ya da yanmış olarak çıktığı için fırında pişirme istediğinizi günden güne kaybediyor musunuz? Fırın sıcaklığıyla ilgili yanlış bir şey olmalı. Fakat bu sorun hakkında ne yapılmalı?

Bosch müşteri hizmetleri ekibiyle iletişime geçmenizi tavsiye ederiz. Bu ekip, fırının ilk etapta sıcaklığa ulaşıp ulaşmadığı veya bu sıcaklığı koruyup koruyamadığı fark etmeksizin fırın sıcaklığıyla ilgili sorunu hızlı ve güvenilir bir şekilde çözebilir. Hatalı bir sıcaklık regülatörüne sahip bir fırın daima uzmanların meselesidir.

Beyaz eşyalar için Bosch müşteri hizmetleri ekibimizi arayabilirsiniz.

İletişim ve Bilgi'ye git

İletişim 444 6 333

7/24 Bosch Çağrı Merkezi’ne ulaşabilirsiniz.

Online servis kaydı

Bir tıkla istediğiniz gün ve saat aralığında online servis kaydı oluşturun.

Ek garanti hizmeti

Ürünleriniz güvencemiz altında. +4 yıl ek garanti uygulaması ile yetkili servis güvencesini dert etmeyin.

Yetkili servislerimiz

444 6 333 no’lu Bosch Çağrı Merkezi’ni arayarak veya online servis kaydı oluşturarak yetkili servis randevusu alabilirsiniz.