Çerez kullanımı.

İnternet sitemizin işletimi sırasında çerez ve benzeri teknolojiler kullanılmaktadır. Bazı çerezlerin kullanılması bu internet sitesinin size sunulması ve sitenin çalışmasının iyileştirilmesi için teknik olarak zorunludur.
Diğer çerezlerin kullanımı ise sosyal medya özellikleri sunulmasını, site deneyiminiz esnasında ve takiben tarafımızca veya iş ortaklarımız aracılığıyla size sunulan ya da sunulacak olan reklam ve içeriklerin kişiselleştirilmesini sağlamaktadır.

Çerezler hakkında detaylı bilgi almak ve ayarlarınızı değiştirebilmek için BSH Ev Aletleri Sanayi ve Ticaret A.Ş. Gizlilik ve Çerez Politikası (“Gizlilik ve Çerez Politikası”)’nı incelemenizi rica ederiz.

Konveksiyon sistemiyle sorun

Fırın artık düzgün bir şekilde ısıtmıyor: Konveksiyon sistemiyle ilgili bir sorun

Fırın artık düzgün bir şekilde ısıtmıyor: Konveksiyon sistemiyle ilgili bir sorun

Dün her şey mükemmel bir şekilde çalıştı fakat şimdi konveksiyonlu fırınınızın doğru bir şekilde daha fazla ısıtmadığı sorunuyla karşı karşıyasınız. Isıtıcı halkanız muhtemelen bozuk, fakat müşteri hizmetleri ekibimiz size kesin bir teşhis sunabilir. Size, çözümün kolay ulaşılabilir olduğu anlamına gelen hızlı ve güvenilir destek sunarlar.

İletişim ve Bilgi'ye git

İletişim 444 6 333

7/24 Bosch Çağrı Merkezi’ne ulaşabilirsiniz.

Online servis kaydı

Bir tıkla istediğiniz gün ve saat aralığında online servis kaydı oluşturun.

Ek garanti hizmeti

Ürünleriniz güvencemiz altında. +4 yıl ek garanti uygulaması ile yetkili servis güvencesini dert etmeyin.

Yetkili servislerimiz

444 6 333 no’lu Bosch Çağrı Merkezi’ni arayarak veya online servis kaydı oluşturarak yetkili servis randevusu alabilirsiniz.