Online mağazamızda satılan tüm ürünler sitemizde belirtilen garanti uygulamalarına dahildir. Tüm ürünlerimizin garanti sürelerine Garanti Uygulamalarılinkinden ulaşabilirsiniz.
Ürününüzün arızalanması durumunda arızalı ürünü faturası ve garanti belgesiyle birlikte size en yakın yetkili servise başvurarak garanti kapsamında tamir ettirebilir ya da değiştirebilirsiniz. Size en yakın yetkili servisimizi www.bosch-yetkiliservisi.com adresinden öğrenebilirsiniz.
Yeni aldığınız ürünün ambalajından arızalı çıkması durumunda ücretsiz onarım, ayıp oranında satış bedelinden indirim, değişim ya da iade talep edebilirsiniz. Siparişiniz adresinize teslim edildiğinde, kargo teslim fişini imzaladıktan sonra kargo paketini açıp kontrol etmenizi öneririz. Paket içeriğinde herhangi bir yanlışlık varsa ya da ürünler hasar görmüş, deforme olmuşsa lütfen kargo görevlisine "Hasar Tespit Tutanağı" hazırlatıp bu konuda 444 6 333 numaralı Çağrı Merkezi'miz ile iletişime geçiniz.
Teslimat sırasında ürünün ambalajının açılması garantiyi bozmamaktadır.
Bosch markası olarak sizlere sunduğumuz ürün ve hizmetlerle ilgili görüşlerinizi paylaşmanız bizim için çok önemli. Böylelikle süreçlerimizi gözden geçirmemiz ve siz değerli müşterilerimize daha iyi hizmet sunabilmemiz mümkün olacak.
1 dakikalık anketimizi doldurarak bize bu konuda yardımcı olur musunuz?
Web sitemizle ilgili destek almak veya size ulaşmamızı istemeniz durumunda Bosch Müşteri hizmetlerine 444 6 333 numaralı telefondan ya da buradaki formu doldurarak ulaşabilirsiniz
Teşekkürler