İçeriğe atla
Bosch Ev Aletleri
Oturum aç / Kayıt ol

Ekranda “su musluğu” görünürse veya yanıp sönüyorsa ne yapmalı?

Temiz su girişinde bir sorun varsa gösterge panelinde “su musluğu” sembolü görüntülenir. Gösterge paneli olmayan çamaşır makinelerinde ise ön paneldeki su musluğu LED’i yanıp sönmeye başlar. Sorunu kolayca çözmek için aşağıdaki basit talimatları takip edin.

Çamaşır makinenizin gösterge panelindeki su musluğu sorunundan kurtulmak için gerçekleştirebileceğiniz 4 kontrol.

1. Temiz su girişi filtresini temizleyin

Su giriş filtresini nasıl kontrol edeceğiniz ve temizleyeceğinizle ilgili açıklamaları görmek için videoyu izleyin

Adım adım kılavuz

Su giriş filtresi tıkanmış olabilir. Kontrol etmek için aşağıdaki adımı takip edin.

1. Cihazı kapatın ve fişini çekin.

2. Musluğu kapatın

3. Musluğa bağlı olan hortumu çıkarın

4. Filtreyi akan temiz su altında, küçük bir fırça yardımıyla temizleyin.

5. İpucu: Standart ve Aqua-secure özellikli modeller için:

Cihazın arkasındaki filtreyi temizleyin

Hortumu çıkarın

Filtreyi pense yardımıyla çıkarıp temizleyin

6. Hortumu yeniden bağlayıp sızıntı olup olmadığını kontrol edin

2. Temiz su hortumunu kontrol edin

Çamaşır makinesinin su almama nedeni temiz su hortumunun tıkanmış veya bükülmüş olması olabilir.

  • Cihazı hafifçe öne doğru çekin
  • Görünürdeki bükülmeleri düzeltin

3. Temiz su musluğunu ve su basıncını kontrol edin

Musluktaki su basıncını kontrol edin. Musluğu kapatıp hortumu çıkarın.

Musluğun altına bir kova koyduktan sonra musluğu açın.

Musluk dakikada yaklaşık 10 litre su akıtmalıdır.

Su basıncı çok düşükse su tesisatınızı inceletmek için lütfen tesisatçınızla iletişime geçin.

4. Yardım almak için profesyonel bir teknisyen çağırın

Musluk sembolü kaybolmadı mı? Bu talimatlardan birini veya birkaçını yerine getirdikten sonra musluk sembolünün kaybolması gerekir. Sorun devam ederse profesyonel teknisyenden yardım alabilirsiniz.

İletişim 444 6 333

7/24 Bosch Çağrı Merkezi’ne ulaşabilirsiniz.

Online servis kaydı

Bir tıkla istediğiniz gün ve saat aralığında online servis kaydı oluşturun.

Ek garanti hizmeti

Ürünleriniz güvencemiz altında. 10 yıla kadar uzatılabilir garanti seçenekleri ile yetkili servis güvencesini dert etmeyin.

Yetkili servislerimiz

444 6 333 no’lu Bosch Çağrı Merkezi’ni arayarak veya online servis kaydı oluşturarak yetkili servis randevusu alabilirsiniz.